باتری اوربیتال

تاریخ ارسال : 1400/01/21

برند اوربیتال دارای کامل ترین سبد محصول باتری های خودرویی است. این باتری منحصر به فرد، به لحاظ شاخص های تولیدی و فنی و همچنین فاکتور های کیفی در رتبه برتر باتری های تولیدی کشور قرار می گیرد. با خرید باتری اوربیتال قدرت و انرژی استارت خودروی شما تضمین می شود.

باتری کار به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات می پردازد. حمل، نصب و تست دینام وسیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

باتری های اوربیتال  نیازی به مراقبت ندارند و نسبت به باتری های دیگر عمری طولانی تر، شارژ سریعتر ، مقاومت بیشتر در برابر شارژ بیش ازحد، کاهش خوردگی ترمینال ها و زمان مجاز جهت نگهداری کالابه مدت طولانی تر هستند . این نوع باتری ها ، دارای صفحه سرب – کلسیم / کلسیم هستند و و در مقابل عیوب ناشی از دشارژ عمیق ریزش مواد فعال صفحات ، خیلی زود از کار می افتند .

 

انواع باتری های اوربیتال سپاهان باتری

  • باتری اوربیتال قرمز

باتری های ساخت اولیه سپاهان، باتری های اوربیتال قرمز نام دارند.

  • باتری اوربیتال سیلور یا نقره

باتری اوربیتال سیلور باتری هایی هستند که داخلش از نقره به کار رفته و حالا به اصطلاح باتری ساز ها و باتری فروش ها با یک تک استارت روشن می شوند.

  • باتری اوربیتال پریمیوم

باتری های premium با استفاده از شبکه های سرب – کلسیمی با فریم کامل لا استفاده از تکنولوژی جدید و صفحات بهبود یافته تولید می شود. این باتری ها برای استفاده در خودرو های پیشرفته، خودرو های با مصرف کننده بیشتر از استاندارد، خودرو هایی که شرایط رانندگی  سخت تری نسبت به خودرو های معمول شهری دارند مانند تاکسی ها و با هدف تامین باتری با طول عمر بیشتر برای مصرف کننده طراحی شده اند.

  • باتری اوربیتال ای اف بی

باتری های تحت عنوان EFB(Enhanced Flooded Battery) پیشرفته ترین نوع باتری ها با الکترولیت مایع هستند که با گسترش کاربرد تکنولوژی Start-Stop  در خودرها در جهان، به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و نشر دی اکسید کربن، برای تامین نیاز این نوع خودرو ها طراحی شده است. این باتری ها طوری طراحی شده اند که با افزایش طول عمر قابل توجه . بهبود شارژ پذیری دینامیک برای انطباق با عملکرد در شرایط با شارژ غیر کامل، پاسخگوی نیاز خودرو های مجهز به عملکرد استارت استاپی باشند. علاوه بر این، با توجه به طول عمر بالاتر نسبت به باتری های متداول، برای خودرو های متداول که دارای مصرف کننده های الکتریکی زیاد و خودرو هایی که نیاز به دفعات استارت بالا در طول روز دارند، مناسب هستند.

قیمت باطری ماشین  به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتر

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.