بهترین باتری ماشین

تاریخ ارسال : 1400/01/07

بهترین و مناسب ترین باتری که برای ماشین باید انتخاب کرد چیست؟ برای انتخاب صحیح در ادامه با ما همراه باشید.

همه ما وقتی اطلاعات کافی از یک کالا را نداریم با شک و تردید از انتخاب درست یا اشتباه و به هدر نرفتن پولی که هزینه کرده ایم یک د رگیری ذهنی برایمان ایجاد می کند. اما با مطالعه این مطلب می توانید به بهترین نتیجه در خرید باتری ماشین برسید.

بهترین باتری ماشین از نکات مهمی است که در هنگام تعویض باتری ماشین باید به آن توجه ویژه داشت.

مدت زمانی که اقدام به روشن کردن ماشین می کنیم و سوییچ را می چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیش از 2 ثانیه زمان ببرد. در غیر این صورت باتری ماشین ضعیف شده و ایرادی به آن وارد شده است.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی ؟

باتری های کره ای قطعا جنس صفحات بهتر و با کیفیت تری نسبت به باتری های ایرانی دارند. تکنولوژی تولید باتری های کره ای به روز تر از باتری های ایرانی بوده در نتیجه هزینه کمتری نسبت به باتری های ایرانی دارند.اما با توجه به شرایط ارزی کشور و قوانین گمرکی باعث شده که باتری های کره ای موجود در بازار هم دارای قیمت بالایی باشند هم تاریخ تولید باتری ها به روز نباشد. قوانین گمرکی سختگیرانه ایران سبب شده 90 درصد باتری های کره ای موجود در بازار قاچاق باشند..

نکته مهم دیگر تاریخ تولید باتری است. همان طور که می دانید تاریخ تولید باتری، یک مورد مهم برای باتری بوده اگر تاریخ باتری بیش از هشت ماه گذشته باشد دارای طول عمر پایینی می باشد و تقریبا ارزش خرید ندارد. وقتی مراحل تولید باتری به پایان می رسد و اسید سولفریک ما بین صفحات قرار می گیرد عملا عمر مفید باتری آغاز شده است پس مهم نیست شما چه زمانی باتری را خریداری و نصب کنید بلکه مهم تاریخ تولید باتری است. با توجه به این تعریفاتی که داشتیم خیلی راحت می شود متوجه شد که باتری های ایرانی بهتر از باتری های خارجی می باشد به این دلیل که تاریخ تولید به روز می باشد و دیگر نگرانی بابت تاریخ تولید ندارید و باتری های ایرانی مشکلات حمل و نقل و ... را نداشته و به صورت روز به دست مشتری می رسد.

از نظر باتری کار بهترین باطری ماشین ایرانی برای کلیه خودروها مخصوصا خودروهای خارجی باتری ساخته شده شرکت سپاهان باتری است.

باتری اتمی یا اسیدی

در مورد باتری های اصطلاحا معمولی (اسیدی) بهتر است هر چند هفته یکبار میزان آب باتری را چک کرده و نسبت به تنظیم آن به وسیله آب مقطر اقدام نمایید.

در باتری های اصطلاحا خشک، نیاز کمتری به مراقبت دائمی وجود دارد و رنگ نشانگر نصب شده روی باتری می تواند وضعیت باتری را با دقت نسبتا خوبی نشان دهد، اما مشکل این باتری ها این است که متاسفانه به شکل ناگهانی از کار می افتند و ممکن است شما را در وضعیت نامناسبی قرار دهند. اما باتری های اسیدی اینگونه نیستند و به تدریج ضعیف می شوند، از این رو راننده می تواند از روی ضعیف شدن استارت خودرو، پایان یافتن عمر باتری را پیش بینی کند.

عمر باتری اتمی چه قدر است؟

عمر باطری اتمی اگر دینام ماشین درست باشد و ماشین برق دزدی و ایراد برقی نداشته باشد. تا پنج سال هم خواهد رسید.

قیمت باطری ماشین به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.